Tři způsoby modernizace marketingových technologií a zákaznické zkušenosti

23.08.2021

Analytics Data Factory spolu se společností SAS pracuje na transformaci marketingu. Takové, která staví na první místo cílení a personalizaci. Takové, která nazírá na cestu zákazníka ze skutečně omnikanálové perspektivy – nikoli z pohledu jednotlivých kanálů. Zaměřuje se na značku, poptávku a interakci, přičemž uprostřed stojí zákazník.   
Jak tedy vypadá vlastní cesta předního poskytovatele datových, analytických a marketingových technologií? 
Základem transformace marketingu jsou technologie.
V případě SAS to je platforma 
Customer Intelligence 360
.  

SAS Customer Intelligence 360 funguje jako omnikanálové marketingové centrum.  
SAS 360 Discover je základ, který umožňuje pochopit digitální chování, aby bylo možné personalizovat a sledovat zákaznickou zkušenost. Prostřednictvím realizace kampaní na sociálních sítích, SEO kampaní a digitálních reklamních kampaní pomáhá pochopit chování lidí, kteří navštěvují firemní webové stránky, kde je (na základě souhlasu) sledováno chování zákazníka s cílem personalizovat nabízenou digitální zkušenost. 
SAS 360 Engage je realizační centrum. Zde vzniká nová cesta zákazníka. Umožňuje realizujovat e-mailové kampaně zaměřené na specifické segmenty a cílové skupiny na základě pravidel, případně skóre vygenerovaného v systému SAS Viya. Není neobvyklé, že rozesílaná e-mailová kampaň není synchronizovaná s placenou reklamou na sociálních sítích, která se zákazníkovi zobrazí, nebo s propagačním spotem na webu. Naproti tomu se SAS 360 Engage umožňuje na vše dívat komplexně, skrze všechny kanály zároveň. To je důležitý krok k mimořádné zákaznické zkušenosti. 
SAS 360 Plan slouží jako plánovací centrum. V případě, že jste pracovníkem velké globální organizace, víte, že koordinace marketingových aktivit je poměrně komplikovaná. Taková společnost má jak interní pracovníky, tak externí agentury na místní i globální úrovni. Některé funkce vykonává firemní marketingové oddělení globálně, některé na regionální úrovni. Na obou úrovních fungují i rozpočty. To vše je nutné zjednodušit – právě k tomu pomáhá využití jediné platformy, která usnadňuje plánování aktivit i sledování efektivity marketingu a provádění příslušných úprav. 
Technologie jsou však jen součástí celého cyklu, i když velmi důležitou. K úspěchu jsou nutní i lidé a procesy. Modernizované marketingové technologie umožňují přehodnotit plánování, tvorbu a aplikaci cest zákazníka. Nejnovější špičkové technologie také pomáhají optimalizovat strukturu týmů a zefektivnit jejich práci. Výsledkem je rychlejší, úspornější a účinnější realizace kampaní. 
Transformace je cesta. Pokud vás cesta společnosti SAS a jejího implementačního partnera Analytics Data Factory s.r.o. zaujala, rádi vám její řešení přiblížíme a pomůžeme vydat se správným směrem. Nebo  navštivte naši stránku www.customerintelligence.cz, kde se dozvíte další zajímavosti ze světa digitálního marketingu. 
 

Necháte nám drobečky, abychom věděli, jak nám to tu žije?

Ale jo

Vyberte si sušenky přesně podle vaší chuti a nálady.

Funkční cookies jsou nezbytné, aby nám web fungoval tak, jak má. Bude si tak pamatovat i nastavení a souhlasy, které jste nám udělili.

Souhlasím se všemi