21.07.2021
Je zcela bez debaty, že se naše interakce s prodejci zboží a služeb stále větší měrou – a mnohdy výhradně – odehrávají digitálně. Spotřebitelé vstupují do online prostředí řadou různých mechanismů – od počítačů a mobilních aplikací přes hlasové asistenty s umělou inteligencí po nositelná zařízení vybavená senzory. Jsme svědky fascinující diverzifikace interakcí.
Pokud nemohou firmy sledovat své zákazníky při interakcích ve fyzickém světě, nastupuje sledování digitálních událostí. Pro datově orientované firmy to představuje příležitost využití marketingu s podporou umělé inteligence (AI) v existujících i nově vznikajících bodech interakce se zákazníkem.
Jednotlivé události v systému SAS CI 360 umožňují uživatelům lépe porozumět stávajícím i potenciálním zákazníkům, cílit na ně a komunikovat s nimi smysluplným způsobem. Události slouží ke sledování chování, ale také k poskytování vstupních podmínek pro zobrazení reklamy, segmentaci, úkoly, náhledy dat, aktivity a další položky. Jsou k dispozici pro web, mobilní aplikace, e-mail, přímý kontakt a externí aplikace třetích stran. Události se spouští, jakmile stávající nebo potenciální zákazník splní podmínky události, přičemž jsou zaznamenány různé metriky jako zobrazení, zobrazení viditelného obsahu nebo proklik.
Události lze využít například k:
Sledování interakcí je jedna z klíčových funkcí, která umožňuje v reálném čase reagovat na zákazníka podle jeho profilu, původu, online chování atd. Pokud například zákazník klikne na nějaký prvek na vaší webové stránce, je to zaznamenáno a může to posloužit k řízení řady různých funkcí stránky. Sledované interakce jsou základem mnoha funkcí, které SAS CI 360 nabízí.
Události pomáhají lépe porozumět nákupnímu procesu u zákazníka a jsou součástí vstupních dat pro modely strojového učení sloužící k efektivnímu cílení reklamy, optimalizaci, měření a vyhodnocování. Není-li firma vybavená ke sledování událostí, nebude mít mnoho informací o tom, co uživatelé provádí na jejích webových stránkách nebo v mobilní aplikaci. To znamená, že bude postrádat podklady pro rozhodnutí, která by jí pomohla k obchodnímu růstu. A pokud analytici nemohou plně důvěřovat implementaci řešení pro sledování, nemohou věřit ani získávaným datům. Tam, kde data ztrácí integritu, roste množství špatných nebo chybných rozhodnutí.
Stručně řečeno, analýza je hnací silou interakcí se zákazníky. SAS CI 360 s její pomocí dokáže zlepšit a rozšířit komplexní využití dat o zákaznících.
Více informací se dozvíte na naši stránce www.customerintelligence.cz, kde si také můžete stáhnout produktovou nabídku či zažádat o DEMO zdarma.
Copyright © 2021 Analytics Data Factory s.r.o.