Lepší vnímání
zákaznických potřeb
Implementujeme sofistikovanou analytiku, jejíž závěry vám napomohou k lepšímu vnímaní zákaznických potřeb. Právě díky porozumění uživatelského chování skrze naše řešení můžete lépe identifikovat, optimalozovat, sledovat a obsluhovat vaše zákazníky prostřednictvím vhodných komunikačních kanálů.
- Zvyšte zákaznickou loajalitu.
Pochopení dílčích aspektů chování zákazníků je předpokladem pro naplnění jejich potřeb, které se projeví na rostoucí spokojenosti. Protože jen spokojený zákazník, je věrný zákazník.
- Předpovídejte chování vašich zákazníků.
Pomocí analytiky vám pomůžeme identifikovat budoucí potřeby a následně je pak v pravý okmažik využít. Odhalení zákaznických interakcí v reálném čase se stane vaší konkurenční výhodou.
- Optimalizujte vždy a všude.
Pomůžeme vám zvýšit ROI skrze jednotlivé CRM activity, a to díky neustálé optimalizaci zákaznického portfolia, dílčích nabídek, použití komunikačních kanálů a marketingových aktivit.
- Posilujte vaši značku.
Nabízením personalizovaných nabídek na míru zákazníkovi posílíte jeho vztah k značce.
- Zaměřte se na zákazníka.
Naše řešení dokáže sledovat potřeby zákazníka v reálném čase. Je dobré vztah se zákazníkem obohatit o jakoukoli neobchodní přidanou hodnotu. Tento přístup dlouhodobě zlepšuje zákaznické vztahy a tím i hodnotu samotného klienta.
Na společné cestě k omni-channel strategii vám ukážeme jak vytvářet, spravovat, nasazovat a udržovat analytické modely v prostředí real-time technologií.
Spolu s vámi a IT oddělením najdeme optimální model fungování, ať preferujete on-premise, hybridní či plně cloudové nasazení.